неділю, 21 лютого 2016 р.

ЯрмаК зняв кліп про те, як люди нищать Землю...


       Репер ЯрмаК презентував відеороботу на пісню «Чорне золото», в якій показав, що люди своїм безмежно корисливим способом життя знищують планету небаченими темпами.

       «Я навіть не можу сказати, що саме мене надихнуло на створення цієї пісні, - каже ЯрмаК. - Влітку я багато часу проводив на дачі, займався саморозвитком, дивився багато цікавих фільмів, читав наукові статті і намагався хоча б примітивно розібратися в істинах нашого існування. Коли приїхав на студію, музика на комп'ютері включилася сама, я щось робив і вискочив плеєр, де грала партія клавіш, яку написав наш бітмейкер. Так і народилася пісня».
       Команда репера не могла собі дозволити, як Бертран і Люк Бессон два роки літати по світу і знімати лад людства і природи, результатом чого став фільм «Будинок. Історія подорожі». Тому знімальна група ЯрмаКа вирушила на Київське море і зняла неймовірний пейзаж.
       «Зі зйомками проблем не було. Мороз для нас уже звична справа, - ділиться враженнями ЯрмаК. - Серйозні проблеми виникли при створенні графіки в кліпі, це була якась містика! Ми в одному місці робимо, в іншому пропадає те, що вже зроблено. Такого у нас ще не було! Ми 40 годин сиділи практично не встаючи з-за комп'ютера! Я вдячний хлопцям, які нам допомагали, це Тім Аврамчук та Микола Лебідь, за витримку і самовіддачу. Ми зробили це!»



Немає коментарів:

Дописати коментар