вівторок, 13 квітня 2021 р.

Посол доброї волі ООН Анджеліна Джолі.

 

Не всі зірки живуть заради свого блага та витрачають гонорари на розкішне життя. Вілли, яхти, літаки та діаманти ще нікого не зробили щасливим. І є знаменитості, які це розуміють, тому вважають за краще допомагати іншим.  Однією із таких зірок є Анджеліна Джолі.

Анджеліна Джолі – популярна актриса, режисер, філантроп, посол доброї волі ООН, мати шістьох дітей.

Розпочала свою кар’єру в кіно у 1982 році, зігравши роль у фільмі “У пошуках виходу”, але  справжню славу Джолі принесла роль Лари Крофт у фільмах “Лара Крофт: Розкрадачка гробниць”. За свою кар’єру Джолі стала володаркою премії “Оскар”, трьох премій “Золотий глобус” і двох “Премій Гільдії кіноакторів США”. У 2009, 2011 та 2013 роках, згідно із версією журналу "Forbes", актриса була визнана найбільш високооплачуваною акторкою Голлівуду, заробивши за рік відповідно 27, 30 і 33 мільйонів доларів.

В Анджеліни завжди було особливе ставлення до своєї роботи. Вона не просто грала ролі – вона жила ними. Наприклад, знімаючись у психологічній картині “Джіа” (1998), де її персонаж – італійська модель, що помирає від СНІДу, Джолі категорично відмовилася надівати спеціальну накладку на голову, а наполягала, щоб її поголили.

Окрім акторської діяльності, Анджеліна Джолі виступила режисером п’яти фільмів. Перша стрічка “Місце в часі” вийшла на екрани в 2007 році і мала документальний характер. Потім в 2011-му році Джолі презентувала другу режисерську роботу – драму “В краю крові і меду”, що оповідає про історію кохання сербського солдата і боснійської дівчини за часів Боснійської війни. Потім була стрічка “Незламність”, заснована на реальних подіях і масштабний проект “Біля моря”. Завершила свою режисерську діяльність Джолі в 2017 році. 

Після зйомок у фільмі “Лара Крофт – розкрадачка гробниць”, які проходили в Камбоджі, Джолі звернулася в Комісію ООН у справах біженців для отримання інформації, і вже в лютому 2001 року відбулася її перша поїздка в Сьєрра-Леоне і Танзанію, де вона була глибоко шокована тим, що побачила. 

Відтоді Анджеліна Джолі почала займатися благодійністю і допомагати біженцям Камбоджі.


У наступні місяці Анджеліна знову відвідала Камбоджу, а потім табір афганських біженців в Пакистані, де пожертвувала суму в розмірі 1 мільйона доларів на допомогу постраждалим в фонди Комісії у справах біженців. Всі витрати, які виникали у зв'язку з її поїздками, Джолі відшкодовувала з власних коштів; в усіх таборах, які їй довелося відвідати, Анджеліна жила в тих же умовах і виконувала ту ж роботу, що і співробітники комісії на місцях.

Уже понад 19 років Джолі є послом доброї волі ООН і всіляко допомагає біженцям, забезпечуючи фінансову та моральну підтримку.




"Робота в ООН дуже змінила мене. Я зустріла людей, які пережили такі жахи, які більшість з нас навіть не може уявити. Мене вразила їх незвичайна сила духу. Завдяки їм я переосмислила своє життя".

У 2013 році актриса була удостоєна "гуманітарного Оскара" за свої заслуги.



Зараз Анджеліна перебуває на вершині своєї слави. Журнал Peopleвіддав їй перше місце у списку найвродливіших жінок світу.

Дев'ять правил Анджеліни Джолі, які допоможуть стати успішними.

1. Я досить пізно зрозуміла, що бути щасливою — це просто вибір, який ти робиш.

2. Я вирушила в першу велику подорож дуже давно, і те, що я тоді побачила, мене вразило і повністю змінило. Потім, продовжуючи подорожувати, я, як і всі, напевно, пройшла через період злості в той благополучний світ, в якому народилася, і тільки потім зрозуміла, що замість того, щоб спостерігати або злитися, краще шукати способи допомогти тим, хто живе в злиднях.

3.  Із того, що мені вдається заробити, я відкладаю третину, витрачаю третину і ще третину віддаю на благодійність.

4. Як тільки я перестаю дослухатися до інтуїції і починаю діяти згідно із логікою, одразу потрапляю в неприємності.

5. Коли у тебе шість дітей, ти намагаєшся ніколи не наражати себе на небезпеку.

6. Іноді дитячі питання ставлять мене в глухий кут, адже вони можуть запитати: “А чому Шрек і Фіона одружилися, а ти все ще ні?”

7. Я працююча мати, і хочу, щоб мій одяг був красивий і практичний одночасно.

8. Ще в юності я виявила в собі глибокий страх прожити життя лише наполовину. Я рано зрозуміла: якщо не буду використовувати свій потенціал по повній, експериментувати і ризикувати, моє життя виявиться жалюгідним і нещасним. Єдиний спосіб залишатися на правильному шляху — бути вірною собі. А це, як правило, має на увазі вихід за рамки загальноприйнятого.

9. Мені завжди здавалося, що стати матір’ю — це одна із відповідальних і відчайдушних речей у світі.

                                                                      (Анджеліна Джолі).

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар